Sjuksköterska!

Kan numera titulera mig sjuksköterska, det känns ganska häftigt faktiskt efter alla års kämpande!! Först ett evigt slit med grundämnen på komvux och sedan tre års högskolestudier... Börjar jag fundera är jag ganska imponerad över att jag faktiskt klarade det!! Med familjen i behåll! ;-)
 
Nu är det nya utmaningar med det nya arbetet! Att växa in i rollen och känna att man faktiskt kan och lita på sig själv, sina instinkter och sin kunskap! Spännande!!
 
Har jobbat en vecka på min nya tjänst, Thommy har semester från v 28 och jag är ledig tis-sön v 29. Semesterplaneringen är i full gång. Eftersom det är den enda ledigheten jag har så känns det som vi skulle passa på att göra någonting roligt samtidigt som det skulle vara skönt att bara vara hemma... Men för barnens skull hittar vi nog på nåt, ska bara klura ut vad!

Nu ska jag fisa ner i soffan och njuta av kylan och blåsten... Full storm ute och 9,7 grader... Burr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0