Sista veckan!

Detta är sista praktikveckan, ska bli skönt att landa lite med färre dagar borta från familjen även om det har gått kanon dessa två månader!!! 
 
Igår var det dax. Ullared. Vi var med. Huvva. Iof blev det inte så illa som jag hade tänkt utan slapp sitta och skämmas allt för mycket! :-P 
 
Nu ska jag masa mig iväg till bussen. Jag och min handledare har slutbedömning idag halv ett. Lite nervös även om jag inte har något att oroa mig över enligt handledaren! :-D
 
Återkommer väl igen så småningom! Har en tendens att glömma bort bloggen! ;-)



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag såg dig på Ullared och du var sååååå fin,gumman!
Fast det har du ju alltid varit ;) Ska du inte hälsa på din syster ngt? Vill KRAMAS!!!!!!!

Puss från Lina

Svar: Tack gumms!!!! Hör av mig nästa gång jag ska till Johanna så kanske vi kan ses!!! Puss!!
Sara

2013-03-22 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0