Snart praktik!!

Nu är vi i sluttampen på kursen "Palliativ vård", upplyftande att skriva om döden och barn eller kanske inte! Jag och Ellinor skriver rapport och jag är inte helt säker på att vi är rätt ute men jag litar på min "sidekick" för hon säger att det ser bra ut! :-D

Nästa vecka är det förberedelsevecka inför praktiken som börjar den 28:e. Upplyftande att höra från tidigare studenter att ortopedavdelningen var tråkig... :-P Jaja, jag får göra det bästa av situationen och hoppas att det är full fart eftersom det är sportlovsveckorna! Man ska väl inte hoppas på andras olycka men i detta fall så gör jag ett undantag!

Har en reflektionsuppgift som ska skrivas, dock är det lätt att sväva iväg i cyberspace... Imorgon och fredag blir barnen lediga så det är nog bäst att jobba undan! =) Torsdag är det seminarium, rapporten ska ältas! Fredag ska jag och barnen skjutsa svärmor till stan en sväng och sen är det ingenting mer inplanerat! Hela helgen är ledig eftersom vi är mellan kurser igen!! Vad göra då??? Hoppas på bättre väder så kanske vi kan åka lite skidor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0