Snart födelsedag! =)

Imorgon är det födelsedag, igen... Åren går på tok för fort nuförtiden! :-P
 
Har gjort klart praktiken med väldigt godkänt resultat, känns skönt att vara tillbaka i skolbänken även om dagens föreläsare var så dålig att jag åkte hem. Det är väldigt sällan jag skippar en föreläsning men när människan inte säger annat än "så att säga" och fånflinar så lär jag mig mer av att läsa i böckerna själv. 

Barnen här är förkylda så imorgon blir det att vara hemma med både Elli och Hugge, Elli var hemma även igår. Snuva och feber med inslag av hosta dras vi med nu. Tur att det är en ganska soft kurs utan så mycket föreläsningar... 

Annars så är det lugnt. Har lyckats pajja knät på löpbandet (Just det. Vi har köp ett rejält löpband.). Har tagit i för hårt helt enkelt. Igår hade jag "flow" och joggade 6,5 km i princip. Gick kanske max 6-7 minuter totalt men då i samma takt som jag joggar. Hur härligt som helst och jag inser hur kul det är att jogga och att jag klarar av det utan att dö, då lägger knät av. Såååå trist! Ska försöka med streching, samt bygga upp muskulaturen runt knät och se om det går bättre. Är ju så ivrig!!! Vill springa!!! Är duktigt halt idag med rejält ont inuti och utanpå knät mot insidan. Jaja. Funkar att linda iaf, då känns det bättre! 

Nu ska jag jaga barnen isäng, gillar att hålla våra rutiner fast 2 av 3 ska vara hemma imorgon. =)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0