Lever! ;-)

Tänkte bara meddela att jag lever... Blir sångt emellan inläggen här, skittråkigt men det får vara så för nu!

Läser Ledarskap nu så det är skapligt lugnt denna kurs. Om en vecka kör sista kursen för teminen igång och det är en medicinkurs med en stor tenta! Ska bli sååå kul, jag älskar tentor!! Tycker det är superkul av någon konstig anledning!
 
Ska börja jobba 10:e juni. Inte till den lön jag önskat men, men... Slipper kvällar och helger iaf! Kommer jobba med syrrorna på Östgärde 7:30-16:30 måndag till fredag hela sommaren. Ska se om jag kan lägga någon dag ledigt. Ska bli sjukt lärorikt, spännande till tusen!! Har ju "bara" den akademiska biten kvar av utbildningen till hösten och våren plus 16 veckors praktik innan jag är legitimerad sjuksyster... :-P Känns ganska nära!
 
Annars så tränar jag för fullt. Joggar och går. Klarar fem kilometer på ca 35 minuter, inte illa tycker jag! Varvar löpband och utespringning nu. Är hur härligt som helst! Hade gått upp några (många) kilon för mycket sen i somras så det var dax att börja röra dököttet!! Måste komma i sommargarderoben!! Är hur taggad som helst men det är trist att hålla in hela veckorna så jag har ett par fuskdagar/vecka. ;-) 
 
Nu ska jag ta mina möra ben och parkera mig i sängen! Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0