Helg!

Det är helg och vi gör inte många knop. Passar mest bara på att njuta av att inte behöva stressa en massa med skolan! =) Har rapportskrivning nu några veckor och det är som det är... Tur jag har Elle, min motivation har inte varit på topp men eftersom vi har inbokade dagar när vi skriver så får man det gjort! 

Annars har förkylningar och femte sjunkan avlöst här. Jag har varit ganska risig och nu har det kommit en massa knölar på sidan av halsen och bakom öronen... Kanske måste kolla upp dem men jag misstänker att det är lymfkörtlarna som spökar, har de inte försvunnit till veckan får jag nog ringa HC. Googlade knölar och det ska man INTE göra, huvva, man blir nästan rädd... ;-) 

Nu ska jag mysa ner i soffan med sambon, är skapligt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0