Bara att börja läsa... Detta är böckerna t...

mms_img124736627 (MMS)

Bara att börja läsa... Detta är böckerna till hela andra terminen så jag behöver inte läsa alla på fem veckor iaf! =) En av böckerna skummade jag igenom igår och den var intressant! Fem av böckerna ingår första fem veckorna och det handlar mestadels om utvecklingsteorier, kommunikation, vårdorganisation och andra diverse stimulerande ämnen! Ska slänga mig i soffan med ett paket snorpapper och börja med innehållsförteckningen i varje bok... Känns lagom att börja med!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jösses det ser tungt ut, lycka till min super-duktiga dotter! Puss

2012-01-20 @ 08:22:12
Postat av: Kiwi

Faaaaan, jag avundas dig inte. Ryser när jag ser högen ;)

2012-01-20 @ 12:01:09
URL: http://fantasykiwi.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du är bäst Fajja.

2012-01-20 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0