Kvällsfika!

Sitter och kvällsfikar rostad "Rasken" med ost och svartvinbärsyoughurt, intressant va! ;-) Magen lär nog säga sitt om en stund gissar jag!

Imorgon är det praktik igen, utgår i helgen från Rätan och det känns skönt faktiskt! Ska gå med Marlene lördag och söndag, ska bli trevligt!
Idag hade jag halvtidsbedömningen och det gick galant, både jag och Elle är duktiga enligt min handledare! Känns ju bra att de litar på oss och tycker att vi gör bra ifrån oss! =)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen, hade en marig natt inatt så sängen lockar!! Jagad av vampyrer, lite halvskabbig xxx-klubb och en massa konstigheter gjorde att jag vaknade och kände mig lite halvstressad! Dessutom har Elli i princip flyttat in i våran säng nattetid så det är trångt också... Jaja, det är en period och sen ger det sig men jag får lite svårt att sova! Hon kommer tassande och sen ligger hon tvärs över min säng och sparkar mig eller så ska hon ha armen över min hals så jag inte kan andas! De är söta de små liven! <3

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0