Ekar tomt i bloggen...

Hm, hur ska jag göra för att komma ihåg att uppdatera här då??? Kanske ska lägga in en påminnelse i mobilen att jag ska ta mig i kragen och blogga lite! =)

Veckorna rusar iväg. Är inne på tredje veckan på skolan och jag är lycklig! Det känns så jävla (ursäkta kraftuttrycket) bra när man sitter på lektionerna, fikar i Ljushallen, fnular på i bibblan eller sitter och pluggar i grupprummen! Ett bra tecken, jag ÄLSKAR skolan! ;-) Synd att studentlitteraturen är så jäkla tung att min rygg har börjat krångla... Jaja, får bygga upp några muskler runt axlarna, axelvaddsmuskler är väl snyggt!

Hemma rullar det på. Har fått in bra rutin på veckohandling så Thommy inte behöver få panik närmare 17:30 över vad han ska laga för midag, billigt blir det också eftersom man inte nöjeshandlar allt möjligt!
Elli är otroligt mammig, en följd av att jag inte är hemma så mycket... Funkar ju ganska bra men helst ska jag sitta i soffan och bara kramas och då blir det inte mycket gjort vill jag lova! =)

Thommy kom med posten nu!!!! Jag har blivit beviljad litteraturstöd från kommunen med 3000:- per termin i tre år!!!!! Härligt, nu har jag lite extra till böcker! Slängde in en ansökan för några veckor sen och det gick ju vägen, snacka om att jag är glad nu!!!!!

Btw så investerade jag i en ny telefon så är det någon som är intresserad av min "gamla" Nokia N8 så hojta till!

Nu ska jag njuta i soffan innan sänggående, imorgon sover jag hos älskade systeryster så slipper jag åka 05:50 en morgon av tre denna veckan! mån och tis är det 07:05-bussen som gäller! Skönt med sovmorgon! ;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Säger bara lycka till än en gång min underbara, älskade och goa unge <3 Tack för titten idag, blev så jätteglad...



Pussar i massor

2011-09-13 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0