Pluggat!

Var upp till Elle och pluggade en smula nu ikväll. Mycket trevligt även om jag inte löste ett enda tal på tre timmar! =) Elle fick dock ganska mycket gjort och liiite har jag fattat av konjugat och kvadreringsreglerna! =) Jag har kört fast på vinklar och skit men det löser sig nog, eller nåt! Elle får hjälpa mig när hon kommit ikapp! :-P

Nu ska jag fika klart och sen stupa ner i min säng! Imorgon väntar Sundsvall på shoppinggalna brudar. Någon som vill ha mitt kontonummer och bidra till sommargarderoben! ;-) Närå, ska nog inte handla så mycket att det behövs allmosor! =)

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Än en gång lycka till i dag =o)

Puuuuss

2011-05-19 @ 08:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0