Lever! =)

Jag lever! Om ni undrar alltså!

Denna veckan som gått har varit hektisk!
Har haft främmande mån-ons.
Måndag dök min älskade Fajja och Farfar upp!
Det var hur mysigt som helst att få rå om dem även om tiden alltid är för kort!
Tack för allt!!! Fick superfina urnor med penseér plus en massa andra grejor!

På kvällen kom mamma och Janne och stannade till onsdag kväll!
Hann mysa ordentligt plus att jag fick mina fönster putsade! Tack Janne!

Torsdag var det RIF-möte, fredag var det prov i alkohollagen (körde så jag måste göra om provet), lördag (idag) sålde vi fika på fotbollsmatch och imorgon är det städdag på Norsgården. Pust!

Måndag börjar en tredagars arbetsvecka, inte helt fel! =)
Torsdag är det heldag i Sundsvall. Hittat bikini på Lindexonline och ska kolla om den finns i butik så jag kan prova den! Kl 19:00 går starten på Vårruset 2011, mitt första men kanske inte sista!

Nu ska jag kurera min onda hals med lite kaffe och sen ska jag slötitta på tv. Hugo sover hos farmor och Måns sover hos Tony så vi har bara lillskruttan hemma och hon sover sen länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0