SEMESTER!!!!!!!

Har börjat min semester och det känna superhärligt! Kan dock inte helt släppa funderingarna på jobbet men det tar väl några dagar innan mitt kontrollbehov tar semester med mig! =)
Gårdagen spenderade jag och barnen på Djungelhuset med Erika, Leon och Elle. Barnen hade en kanondag med massa spring! Gick över förväntan faktiskt! På vägen hem smet vi dock in med fyra barn på Lindex och det var nog inte lika kul för barnen och det märktes, hade fullt sjå att hålla koll på Elli så shopping blev det inte direkt... Köpte dock en baddräkt åt Elli och en klänning till mig!
Sommarplanerna ser ut som så att vi åker till Sollefteå först och sen när Måns fyllt år drar vi ner till Surahammar! Däremellan ska jag prova att vila nerverna så gott det går! =)
Dagen ska tillbringas åt städning, det ser ut som "hej kom och hjälp mig men ingen hjälp kom"... Måste nog ringa poolia och fråga vart "Inga" är!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jahadu Gumman, Inga kanske har semester hon med =o)

Det var kul att ses på Djungelhuset och få åka ruschkana(eller hur f-n det stavas) får vi göra om.

Kramar och pussar till er alla <3

2011-06-21 @ 15:05:54
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 15:03:01
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0