Tomt var det här! =)

Ingen som bloggar åt mig så då lyser inläggen med sin frånvaro! Har ju semester och fullt upp... Var iväg till Sollefteå och hade en kanonsemester hos pappa! Var på Risön två dagar, golfade, fiskade och bara mös! Hann med två middagar hos älskade Fajja och Farfar varav en även gästades av faster Sussie och Örjan! Vi hade kanonmysigt för att summera dagarna!
Måns fyllde nio år 6 juli. Mamma och Janne kom redan på tisdagen och stannade till torsdag. Myste på badet, gjorde marängtårta för första gången, barnen och gubben fiskade och sen packade vi och drog söderut torsdag kväll!
Landade i Surahammar strax efter tolv torsdag natt. Fredag var vi på camping och badade, lördag var vi på IKEA, söndag bar det av till Gröna Lund och sen igår åkte vi hem igen.
Nu har jag bara denna vecka kvar av ledigheten, trist men sant... Köpt färg till vedboden så bara vädret blir bättre ska jag ut och måla! Idag har det vräkt ner regn, säkert välbehövligt för marken men väldigt trist för oss.
Nu ska jag hjälpa Elli, vi pottränar! =)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 19:35:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0