Städdag!

Idag städar vi här hemma! Jag tog fönsterna invändigt i kök och vardagsrum för det var lääänge sen nu... Det är full storm ute så jag ides inte öppna och ta emellan och utvändigt så det gör jag när de har sopat gatorna ute! Thommy har varit iväg med återvinningen och nu är han i full gång med dammsugaren!
Igår drog vi till stan en sväng för att gratta Johanna på 28 årsdagen! Vi fick tårta och trevligt sällskap av momma, Johanna, Daniel, Micke, Kevin, Emilia, Yvonne, Marcus och Nova. Elli blev helt till sig av Nova, hon är bara lillbesis på 7 veckor. Elli ägnade många minuter att se om Nova, hon bäddade och klappade kind! =)
Vi var hemma runt halv åtta. La Elli och sen åt vi klämmackor. Jag fick lite ont i magen så jag bytte om strax efter åtta och la mig under täcket i Thommys säng. Vaknade nio imorse... Thommy hade provat väcka mig men jag vaknade i ordentligt när han skulle gå och lägga sig. Bytte sida och somnade om, med kläderna på. De slängde jag av mig senare. Jag var nog ganska slut...
Nu ska jag skära skinkstek och sen hjälpa Hugge med rummet. Vi har lovat att de som städar rummen får ta fram cyklarna. Tycker iof att det är i tidigaste laget men alla andra cyklar... =)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Casper och Jonna får inte cykla ännu... svårt det där men vi har sagt att efter majbrasan får de också ta fram sina! Hoppas bara att de sopar tidigt i år så inte halva sommaren hinner gå ;0)

2011-04-10 @ 23:43:38
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0