Matten...

Känns som matten kommer gå åt skogen. HUR ska jag hinna när jag fattar noll mest hela tiden... Har några semesterdagar sparade, funderar på att ta ut dem för att ägna mig åt matte men de stackars fem dagarna räcker inte långt!
Uppdraget ska vara inne på torsdag och jag får inte ens till första uppgiften, känner mig hopplöst korkad! Skulle lätt kunna skita i allt och bara lägga mig ner och grina men då kommer jag inte att kunna söka skola till hösten och det är ju vad jag verkligen vill! Skulle behöva hjälp, NU! Även om jag kan åka till stan för handledning så räcker inte tiden till riktigt. Allt känns ganska nattsvart just nu så jag tror jag går och lägger mig istället. Blev inte så roligt inlägg men, men... Kanske är positivare imorgon och vaknar som ett mattesnille!


Kommentarer
Postat av: Ullet

Kanske du måste dra ner på jobbet lite för att hinna.

2011-04-26 @ 18:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0