Fullt upp!

Ibland undrar jag när jag ska hinna andas???? Har för det mesta dagarna fullspäckade... Kanske skönt att vabba lite för att få stanna upp och fundera över livet!


Ellis finger är fortfarande köttsår men det har börjat växa ut, vi får se hur nageln beter sig när det läkt ihop. Hon har inte ont av det och det är full fart men hon får vara hemma pga infektionsrisken och olycksrisken på dagis. Är ju onödigt att utsätta henne för extra risker när det inte kommit skyddande hud över fingret...

Nu ska jag strax knalla iväg och hämta Tilla (grannens Beagle) som jag ska få rå om lite! =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Men stackars lilla Elli! =( Hoppas att det läker fort...Saknar dig massor, mitt hjärtas dynamo! =) Vet att jag skriver det hela tiden men så är det! <3

PUSS!

2010-10-18 @ 06:22:15
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0