Saknad...

Ibland saknar jag mina gamla vänner som man nästan aldrig träffar längre. Kan det vara för att de påminner om en svunnen tid utan krav eller allvarligare bekymmer? Man visste inte riktigt vad livet var och man levde för dagen! En del av dessa vänner finns dock kvar och det är jag mycket tacksam för!!
Ibland skrattar jag åt vilka dårar man har umgåtts med... =) Ett mycket udda par hade disken i badkaret. Fresch, not! Mördare och diverse konstigt löst folk finns också i repertoaren, inte stolt över det men några erfarenheter rikare!

Idag saknar jag Linagumman så det gör ont...

Nu ska jag tippa ner i soffan, har varit djup nog! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gumman min! <3 Saknar dig massor varje dag! Ska komma och sova över igen snart! =) Puss!

2010-05-13 @ 22:38:27
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Emma

Diverse löst folk, e det jag de eller? hehe :)

Kom i håg när du började i våran klass, o jag tog min första cigg o kräktes efter skolan, eller när vi drack folköl bak i bussen på väg till nattugglan, och pillan kom o hälsade på o vi drack en massa blåbärsvin... Herregud :) Jag saknar oxå den "gamla tiden" i bland KRAM!!

2010-05-14 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0