Väntar...

Sitter och väntar på att bli upplockad av Karolina, det är vinlotteri ikväll i Handsjön. Hoppas på vinst för mitt vinställ gapar tomt...

Dagen har varit skaplig sånär på Hugge, han var bråkig både innan och efter han var hos grannen... Där hade han varit väldigt snäll! Tur det! =)
Barnen har suttit i karantän fyra dagar tack vare magsjukan så de var överlyckliga för att få gå ut och leka med kompis idag!

Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och invänta bilen som bör komma vilken sekund som helst!

Kommentarer
Postat av: Lina

Alltså, när du skriver om Hugge och när man ser kortet du har på honom här på bloggen så tycker jag att bilden säger allt! =) Störtskön liten kille! Pöss!

2010-03-01 @ 23:30:52
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0