Tack!

Måste börja med att tacka... TACK ALLA!!!! Vet inte riktigt vad jag ska skriva än för jag är fortfarande tagen! Inte ens i min vildaste fantasi hade jag räknat med någonting mer efter hårkidnappningen i torsdags...

Att jag skulle bli kidnappad till stan, få åka rälsbuss, shoppa som en galning, stjäla (med mycket hjälp från en nära släkting) på Eastern, ta springnota utan vetskap (trodde någon hade betalat... Haha!), dumpad hemma ensam efter en trevlig stadsresa i tron om att jag skulle få lägga upp fötterna i soffan, bli kidnappad för tredje (!!) gången, hurrad och sjungen för, träffa fler älskade vänner, äta gott, ha trevligt sällskap, dansa barfota, hysa in fyra nattgäster samt somna med ett leende på läpparna trodde jag aldrig när jag makade sminkade mig igår morse för att åka till Sundsvall och köpa värmeljus!!!

Återigen, TACK! Älskar er alla!!!!!

Har tyvärr inte en bild från kvällen men jag hoppas att det dimper ner några så småningom!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Knepigt... Jag hade ju skrivit en kommentar :-S



Tack själv älskade Syster.

Älskar Dig <3



Musse hälsar :-)

2010-03-30 @ 16:44:42
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0