Blåsigt!

Idag är det bara sex grader kallt med det blåser desto mer... Trist!

Vilotteriet i måndags gick sådär, blev ingen vinst med hem... Dock fick vi gott fika och det är ju alltid trevligt med härligt sällskap! Mycket skratt och halvsent för att vara vinlotteri! =)'

Erika sms:sde och bjuppar på fika idag, typiskt att jag just lagt Elli... Får ta det när hon vaknat istället!

Ledig imorgon också, sista lediga dagen innan helgen, sexdagarsledigheten rusade förbi... 

Nu ska jag se på "Familjen Annorlunda", min favoritfamilj är nog Peter och Mirka, vilken är er? 

Kommentarer
Postat av: Becca

Hm, nu vet jag inte vad dom heter. Men dom som byggt en friggebod och mannen jagar älg. Det är nog min favorit.

2010-03-04 @ 22:38:27
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Becca

Hm, nu vet jag inte vad dom heter. Men dom som byggt en friggebod och mannen jagar älg. Det är nog min favorit.

2010-03-04 @ 22:39:27
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0