Liv i bloggen!

Måste hålla liv i bloggen men det känns inte som man har riktigt tid. Förstår inte hur man hinner skriva metervis, jag blir alltid avbruten... Nu står Hugge och pratar bredvid om High Score på DS-et! =)

Elli sover redan, hon var supertrött idag. Både jag och Thommy är tussiga, förkylda till tusan och Thommy har feber också. Typiskt när man ska börja jobba igen på måndag! Glömde ringa dagis igår också så jag har inga dagistider heller, de ska vara på dagis 7:15 på måndag... Bra jobbat!

Idag är det julmarknad på Hembygdsgården, vi tänkte dit! Trevligt när det händer någonting! Får se om gubben och Elli blir hemma eller om de följer med!

Tjuvvägde mig idag och resultatet är -14,3 kg. =) Så här "lite" har jag inte vägt sen i början när jag väntade Hugge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0