Trött i ögonen...

Dagen har spenderats i Östersund. Dock har barnen varit med farmor och farfar heeeela dagen! =) Vi fick hur mycket som helst gjort och nu har vi bestämt att vi ska byta kamin. Vi byter till en täljstenskamin, troligtvis från Contura. Den håller värmen väldigt bra och som det känns så är allt bättre än vad vi har nu! =)  Vi tar i på en gång och köper en rejäl, det blir nog bra!

Imorgon är det arbetsdag till 16:30 plus att det är Anhörigträff med Surströmming. Är ute i hemtjänsten men kommer nog att få rycka in lite inne. Håppas att det blir en mysig dag för våra "panchisar" (pensionärer). Jobbar dubbeltur på söndag och sen ledig igen måndag!

Har unnat mig ett par byxor och en tröja på rea idag, längtar som sjutton till Ullared. Vi åker kvällen den 22 sep och kommer hem lör 25 sep igen. Iof ska jag inte handla så mycket åt mig själv men det är ju alltid kul att handla åt barnen! =)

Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund innan jag ska krypa under täcket!

Kommentarer
Postat av: Jörn

Händerna på täcket Sara!

2010-08-27 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0