Sammanfattning!

Igår var en lugn dag, städade lite och fikade med grannnen!
Idag är Hugges första dag på dagis efter sommarlovet! Givetvis ramlade han ur sängen inatt och sen har ingen av oss sovit vidare bra... Han slog hakan och käken ganska ordentligt så det blev ganska mycket gråt. Elli vaknade också och strulade men till slut tror jag att alla somnade skapligt.
Har vilat nu, passade på att sova när Elli sov och det blev två timmar!! Skönt men jag känner mig lite slö...

För tio minuter sen trodde jag att min sista stund var kommen... Det stormar som f-n och en helikopter flög lågt över husen här. Jag såg iof ingen men det måste ha varit en helikopter, det dånade och skakade ganska bra här inne och jag satt med andan i halsen och hjärtat slog så det höll på att hoppa ur kroppen... Trodde att den skulle krascha i vårat tak... Jaja, så kan det vara. Det hände ingenting mer men det var otäckt...

Nu ska jag ta han om en grinig Elli...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jadu, att bo i Rätan är ganska spännande det händer ganska mycket där :) Fast vissa saker är ju tråkiga som att mina kära barnbarn gör sig illa.

Pussar till er alla.

2009-09-01 @ 20:04:05
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0