Operation...

Idag är Måns iväg på operation, polyperna ska bort... Kanske är han klar nu och ligger på uppvaket. Han och Thommy for redan 06:15 imorse, de skulle vara på Öron klockan 7:45. Jag håller tummarna för att det har gått bra för min lille kille... Han har aldrig blivit sövd förut och jag hoppas att det är pedagogiska människor...

Min älskade mamma kommer idag! Hon följer Måns och Thommy hem! Ska bli sååå mysigt att få rå om varandra lite!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, duscha och städa toaletten innan Elli vaknar...

Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas att allt gick bra för mosters lille!

Mysigt att mamma kommer =)



Kram

2009-09-09 @ 20:40:46
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0