Dålig på att blogga...

Kan man skylla dålig uppdatering på bantning och ny livsstil?
OM det går så gör jag det! =)


Ska försöka promenera minst fem ggr/veckan, just nu äter jag Allévo också.
Har gått ner 4,8 kg och känner mig jättepepp!
Har en vecka kvar av Allévo Kick Start då jag bara äter dessa soppor.
Hittils har det gått kanon även om mitt humör har svängt...

Storsjöbadbesöket i tisdags gick kanoners! Hugo, Måns och Elli var på strålande humör!
Det badades och fikades i över tre timmar utan bekymmer!
Tack snälla mamma för hjälpen!

Idag var det kyrkis. MASSOR med barn och föräldrar, supermysigt!!
Måns följde med en kompis hem och har haft jättemysigt!
Imorgon är det älgjakt för Måns och jag ska till Svensta med Erika och shoppa
inför Halloweenfesten på lördag!  Ska även in på bolaget och kolla efter Blossa -09 glöggen.

Nu känns det som att jag ska stupa isäng!
Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: fajja

jjag tycker att du är super duktig, jag vet hur svårt det är lycka till

Puss och kram



Fajja

2009-11-01 @ 12:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0