Gardinerna uppe!

Nu är tomtegardinerna uppe och fönsterna putsade i köket och på toaletten. Har putsat de i köket två ggr för efter att jag varit i källaren en sväng så hade jag två handavtryck på varje fönster... Hugo, säger inget mer än att det är inte enkelt att få någonting gjort när han är med. Fyra ggr har han tagit vattensprayflaskan och lika många ggr har han sprutat vatten överallt... Han är överallt och trampar på Ellis leksaker, kastar saker, häller ut mitt städvatten, jagar hunden, jävlas med hunden, jävlas med Elli och gnäller.

Nu ska jag dammsuga och kanske "fli" bänken som man inte ser längre för alla tomtar och diverse julgrejor blandat med en massa reklam och disk...

Funderar starkt på att fika, magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0