...

Idag jobbar jag, 7-11 och 16-21.
Har gått ner 5,7 kg hittils och har fyra dagar kvar på Allévokuren!

Hade Halloweenmiddag igår med tillhörande häxutstyrsel! =)
Hade gjort helstekt fläskytterfilé i ugn, potatisgratäng och sallad men lite tillbehör.
Massor med godis, chips och nötter kom fram efter middagen.
Jag åt min påssoppa! =)

Hann med ett besök i kyrkan igår också, Minnesgudstjänst med otroligt vacker musik
och en skrålade, lekande, skrikande Elli... Nappen flög långt under framförvarande bänk där en tant satt så
vi hade ingen ljuddämpare...
Kyrkogården var otroligt vacker med alla ljuslyktor, det är sällan det lyser så vackert
på nästan alla gravar!!

Nu ska jag vara social en stund innan arbetet kallar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy faan va du är bra... Är sjukt avis på dig!

Pysss

2009-11-01 @ 15:39:06
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-02 @ 14:34:06
Postat av: Linda från Lse

vad duktig du är=)

2009-11-02 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0