Advent

Jag älskar julen! Alla ljus, maten, stämningen... I år har inte detta infunnit sig riktigt, jag saknar SNÖ! Ska börja greja lite idag, min plan var ju att göra jul när barnen var på dagis men de planerna grusades av att snoret hittade till Thunellvägen 11! Har dock börjat sanera toaletten, tvättar och plockar så kanske blir det julstämning innan dagen är slut! Ska leta fram en massa julmusik på Spotify och kräma på datorn!

Annars är läget som vanligt! Är sjukt sugen på att gå och titta på "New Moon"... Suktar bra nog faktiskt!

Angående min kamp med vikten så går det riktigt bra! Hade gått ner nio kilo efter Allévokuren, gick upp två (inte konstigt) när jag började äta och nu har det vänt så jag har gått ner 0,8 kg på en vecka bara genom att äta LCHF. Jag fortsätter så gott jag kan och hoppas på fler kilo som ramlar av. Vi promenerar fem dagar i veckan plus att jag har Friskis och Svettis på onsdagar! Har två promenixkamrater: Erika och Elle. Vi har riktigt trevligt på våra små turer! :-D


Nu ska jag få Hugo att sluta skrika och sen ta tag i städningen igen nu när lillpluppan somnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0