Trött...

Somnade inte förrens 01 inatt så man gapar ganska friskt vid det här laget! Hugge har däckat på soffan dreglandes på mina soffkuddar... :-O Elli sover i vagnen sen 13:20. Jag har också velat sova en stund men jag vågar inte lägga mig när jag har barnvagnen ute även fast jag har barnvakten i. Jag är så rädd att den ska sluta funka och så ligger hon där ute och skriker alldeles förtvivlad och rädd medan den ansvarslösa mamman ligger avdormad i soffan dreglandes på soffkuddarna lika som storebror... Den andre brodern fick gå till farmor efter skolan eftersom Thommy skulle köra och då hade jag ingen bil att hämta honom med. Det går ingen skolskjuts på torsdagar förrens 15:00 (de slutar 13:00) och jag har inte Fritidsplats åt Måns så då fick det bli farmor idaginte första gången iof).

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och se om jag kan rädda kuddarna...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tja bruden!

Läste ditt blogg-inlägg om Hugge the man! Alltså, som utomstående kan man inte annat än skratta åt hans hyss! =) Men jag förstår hur du känner dig....Maja e precis liksinnad. Tyvärr! Om man får säga så om sina barn =) Pöss!

2009-05-28 @ 16:14:31
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0