Söndag hela dagen!

Idag har jag inte gjort många knop. Har varit helt slut i bollen efter Hugos framfart några dagar... Nu sitter jag, Måns, Elli och Thommy och tittar på Wipeout medan vi dippar lantchips i vitlökscremefraiché! Var till Böle tidigare ikväll och drack massor med kaffe! Mitt i da´n var vi och tittade på Marika och Nisses nya båt, den var alldeles lagom!

Imorgon har jag ingenting inplanerat men jag ska nog prova att göra ett ryck med Ellis rum... Idag har jag iaf beskurit (fint ord va!) de sista 20 rosenbuskarna, det känns i mina händer! Måste åka till Kvarnsjö och köpa lite fina blommor någon dag plus att jag ska börja plantera i mina hinkar!

Nu är det dax att borsta tänderna på Måns!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi ska på babymassage på förmiddagen imorgon, sen måste jag städa lite inför tisdagen. Om jag hinner kanske jag tar med mig Elle och hälsar på en sväng, om du ändå har tråkigt tänkte jag.

2009-05-10 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0