Hungrig...

Sambon är hungrig ochjag kom på att jag glömt att blogga!

Dagen har sett ut så här:

9:00 - Lämna Hugge the man på dagis och så utvecklingssamtal med Helén på dagis.
9:30 - Föräldrafika på skolan (trodde jag vilket visade sig vara nästa vecka...)
10:30 - Babysim i Svenstavik. Elli dök fem ggr och nu blundar hon när jag säger DYK. Hon är superduktig men tyvärr var det sista gången idag!
11:30 - Vaccination på BVC. De hade glömt bort oss så vi är nästan tre månader efter... Gick jätte bra men pneumocvaccinet gör så sa**ns ont på bebisarna så de slutar ju nästan aldrig gråta... Elli var fortfarande öm på benet nu ikväll.
14:00 - Hämta ligisten på dagis.
18:30 - Musikal på Norsgården. De var superduktiga!!!
19:45 - Hem igen.
20:30 - Städat.
21:15 - Satte mig och tittade lite på TV.
22:08 - Ska duka fram fika åt den hungrige sambon!

Adios amigos!

(Christine, din idé var inte helt tokig! :-D Nanny Christine, tål att tänkas på eller så åker vi och Thommy får vara nanny medan vi dricker parasolldrinkar och dansar på boden!!)

Kommentarer
Postat av: Christine

Lr så är ja nanny alla kvällar utom en å den kvällen dricker vi drinkar å dansar skiten ur varenda pub! :D Helt suveränt tycker ja iaf :)

Kram

2009-05-14 @ 12:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0