Dagen D eller the D Day...

Idag kommer det visa sig om jag måste plugga A-kursen över sommaren... Vet faktiskt inte hur jag ska klara provet eftersom jag inte gjort hela boken utan bara skummat igenom den. Det är hur svårt som helst att plugga när man har tre små barn... Jaja, jag ska sätta mig och ögna igenom boken igen så får vi se hur mycket som fastnar...

Igår kväll smet jag iväg till Erika på ytterligare en Mary Kay-klass. Då var det hudvården och jag fick tillfälle att inhandla sminkborttagningen. Någon som är intresserade av en egen "klass" så säg till så fixar jag så Marie ringer och bokar in er!

Nu till matten...

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Lycka till! och nu vet DU kanske hur det gick t.o.m.!!!

2009-05-29 @ 14:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0