Vilken förmiddag...

Började fin med att Hugge the man har sprutat ner heeeela toaletten med vatten. Han har använt tandborstkopparna och plastsprutorna han fick från HC i fredags... Efter att ha torkat upp och gått ner i köket så har han varit i frysen och stulit glass, klippt lite papper och sen har han lagt den stulna glassen i sin kalsonglåda (utan papper på...). Vart var då jag? Jo, däckad i sängen av snuva... Är så snorig idag, huvudet känns som att det ska spricka när som helst. Jag bad Måns hålla ett öga på lillebror men han misslyckades eftersom han kröp ner hos mig och Elli och mös istället.

Just nu är de helt omöjliga... Ljudnivån är 98 dB och de kan inte låta bli att jävlas med varandra. Är det så bara för att jag är risig??

Nu ska jag försöka avsluta min frulle på ägg och bacon. Jag har hållit på ett tag, började 9:40...

Kommentarer
Postat av: Becca

Hahah, han är så rolig Hugo :D Fattar inte hur han kan komma på allt tok ;P

2009-06-08 @ 11:17:50
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0