Snart 15:e...

Längtar som f*n till bredbandet och tv:n kommer igång... Är så less på att sitta med ett internet som tar evigheter. Jag kan inte göra någonting kul... Har massor med bilder som jag vill ladda upp så min kära familj får se barnen utvecklas! Jaja, det är inte så länge kvar nu!

Idag har Tony varit här och lekt med Måns men jag känner att jag har nog inte varit allt för rolig. Suttit i soffan och glott eftersom jag inte orkat mycket mer... Casper dök upp nu strax innan fyra också så nu är de ute och cyklar.

Ikväll är det sminkparty hos Erika och jag hade tänkt att gå men jag tror jag ska kurera mig istället... Iof har Måns sin första fortbollsträning idag så jag lär väl måsta stå på Gladvallen och frysa... Han har väntat halva vintern på att få börja spela och i år får han vara med och spela matcher!! Typiskt att det ska krocka men samtidigt är det ju lite dumt att smitta ner lillemannen Leon...
Imorgon är det personalfest och jag ser fram emot det. Vi skulle ha oömma kläder och örhängen... Hm, undrar vad de har hittat på! Jag hoppas att jag orkar med det bara, måste kurera snuvan...
Jaja, nu ska jag steka köttbullar och torka snor på barnen!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas att han spelar i år och inte bara tjurar. :P

2009-06-08 @ 22:05:14
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0