Ingen rast, ingen ro...

Hm, min vila idag uteblev för min kära svägerska ringde och behövde skjuts hem från Svenstavik. Vad gör man? Jo naturligtvis åker man och hämtar henne, sova kan jag göra i graven när jag är 97 år...

Ikväll har vi (jag och tre barn) varit på skolavslutning i Klövsjö och barnen var sååå duktiga! De hade tränat sånger på svenska, norska, engelska, klövsjömål och en sång med tecken. Allting gick i gammeldags stil, de var så fint klädda!

Väl hemma så slängde jag igång tvättmaskinen och sen blev det en kort (20-25 minuter) men mycket rask prommis.

Nu är det soffan och sen sängen! Imorgon är det ÖSD med heeela familjen...

Kommentarer
Postat av: Mamma

He, he ja vara småbarnsförälder och lite annat oxå gör att man får skjuta upp sovning till senare datum.

Puss

2009-06-12 @ 07:13:11
URL: http://piaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0