Hes och rosslig...

Elli är tussig och jag försöker få tag på någon på HC som kan kolla henne! Är lite otäckt med hennes andning, det blir lite jobbigt för henne när hon hostar plus att hon verkar tätt i bröster bör hon "häsar" så konstigt...

By the way så väntar vi ju på att Telia ska leverera bredband och tv som vi beställde 28 april. Vi har pratat med dem två ggr och sista budet var att vi skulle få igång allt igår. Kollade posten men inga grejor från Telia så jag ringde igen. Får prata med en jätte trevlig snubbe som snällt informerade om att det inte ens fanns ett ärende... Alltså fanns inte våran beställning längre... Han var snäll och fixade nytt så den 15 ska vi ha tv och bredband... Som plåster på såren fick jag sex månader gratis tv. Vad de andra två har gjort när vi pratat med dem vet jag inte för efter att jag surrat med "Dan" så fanns beställningen på "Mina sidor" på Telias hemsida, det har inte funnits där innan. Jaja, nu är det på G iaf även om det tog längre tid an jag hade räknat med... Nu är Telia=Felia enl. Thommy!

Fick svar på HC och vi ska vara i Svensta kl 11:20. Skönt, hon låter inte bra... Kruxet är att vi har bilen på rutbyte idag... FAN! Måste fixa en bil om vi inte kan ta våran...

Nu ska jag ge barnen frukost.

Kommentarer
Postat av: Becca

Telia har alltid varit Felia ;P

2009-06-06 @ 02:04:25
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0