Aj

Knotten har bitit mig bakom örat vilket har resulterat i en jätteböld som gör fruktansvärt ont... Jag har även massor med myggbett på benen som kliar så jag håller på att bli tokig. Jag älskar sommaren! :-D

Igår var det fotboll. Sista minuterna började det regna och sen öppnade sig himlen rejält. På torsdag till söndag mellan 15-19 är det fotbollskola och Måns ska vara med.

Igår blev det städat här hemma. Diskat, dammat, dammsugit, torkat och tvättat. Kändes skönt när det var klart.

Idag är det DollarStore som gäller men först ska Hugge the man på dagis.

Kommentarer
Postat av: Svågern

Jag tror att det är Thommy som har bitit dig bakom örat. Var glad så länge det inte blir svart och trillar av!

2009-06-23 @ 13:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0