Strålande sol!

Solen skiner idag och jag tvättar. Passar på när det är fint väder så man kan hänga ute...

Ikväll är det grillning här med svägerskan och hennes familj, ska bli så mysigt så. Tog fram en kalvfilé (älg) för grillning.

Igår hyrde vi film via Telias diditalbox, jättesmidigt! Svullade crabsticks, vitlöksröra, melon och fetaost till filmen... 

Hugo är rolig han förklarade en sak för mig imorse:

H: Elli kan man dra i hopprep nästan som koppel, i källaren, om man vill förstås, men inte mig och Måns. Inte Linnéa heller. Man kan dra lite om man vill, i källaren ligger det hopprep.

Undrar vart han får allt ifrån???

Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHA lilla Hugo, han är ju så rolig!

2009-07-18 @ 10:46:37
Postat av: Mamma

Ja, Hugo han kan han :) Vi är i Storuman redan nu för att träffa mamma, vet inte när jag får träffa henne sen.....

"G" har blivit skjutsad till stugan redan!!!?! FAN, trodde inte han skulle vara så snabb....

Ha en skön dag mina älsklingar, kram

2009-07-18 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0