Sjuk...

Jag är utslagen av influensa eller ordentlig förkylning. Klev nyss upp efter att ha sovit sen 17:30 men ändå är jag trött och inte ett dugg orolig att jag inte ska kunna somna... Sov på fm också mellan 9:30-12:30, det har varit en lång dag med huvudvärk, ont i halsen, öronvärk, ont i heeela kroppnen och feber... Mycket gnäll men jag är helt döööö...

Igår tillbringades iallafall hela dagen på auktion. Ropade inte in någonting... Jag fick Becca att stanna tills imorse så det blev bara halvtomt igår, våran älskade Christine for ju hem... Idag blev det heltomt igen.

Hade tänkt åka till Djungelhuset idag med min familj men planerna krossades av min förkylning. Det enda positiva är att jag får inte i mig så mycket pga av halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0