Ont...

Inatt vaknade jag och hade gallstensanfall... Höll ut 30-40 minuter innan jag kved iväg på toa och hittade den sista Voltarensuppen. Efter ca 30 minuter släppte det och jag slappnade av, höll på att somna och då började det molvärka igen. Det släppte visserligen ganska snabbt igen så jag kunde sova. Måste ringa OPsamordnaren och fråga vart min gallOP är som skulle ha skett i mars... Ville egentligen inte göra den nu på sommaren (de kanske inte ens OPar på sommar´n) utan hade velat göra den innan...

Sitter och dricker päckelkaffe (kaffe med mjölk) och skrällhostar. Hugo är ute och kollar när Relacom byter telefonkabel och Elli sover. Måns kör virke med farfar till Fåker?, Hackås?...

Nu ska jag ringa och kolla om det blir surströmming idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-13 @ 12:49:27
Postat av: Lina

Stackare! Jag har op:at bort gallan och det blev inte bättre, så jag hoppas att de lyckas bättre med dig! =) Man e ju inte riktigt människa när man har ont i magen, hela kroppen blir lidande..... Pöss!

2009-07-13 @ 12:51:02
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0