Inte tid att blogga...

Jag har haft fullt upp några dagar nu och helt tappat orken att blogga... Tänkte summera lite snabbt iaf så att ni vet vad som händer i våra liv!

Tis: Jag var ju till Sundsvall för lite shopping.

Ons: Var dagen för Thommys överraskningsfest här hemma. Allt höll på att gå i stöpet men det ordnade sig. Vi började nämligen byta bänkskiva i köket, det skulle inte vara så bökigt men det visade sig vara lättare sagt än gjort... Klockan fyra skulle Nisse ringa och be Thommy om hjälp så jag kunde göra mig iordning, städa det sista och fixa dukning och grejja. Tur var så stannade Sanna här och dammsög, Ullet, Jörn och Terese dök upp och kavlade upp ärmarna. Marika räddade oss med "dukar" (nya lakan) och sen var det bara att vänta på att Thommy skulle dyka upp. Vi var nästan 30 pers... Thommy blev överarskad och det var huvudsaken! Vi åt, drack och badade badtunna under kvällen. Vi hade supertrevligt. Thommy fick 1300:- av sina syskon och mor o far som bidrag till ett mediacenter, en back öl, en flarra whiskey och en Borat-mankini... Av mig så blir det en middag på tu man hand så småningom... Kvällen var iaf lyckad och sista sällskapet for strax innan 01.

Tor: Födelsedag. Thommy 30 år. Städade efter festen kvällen innan, var till farmor´n och åt tårta. Gjorde en tårta här hemma också men den var det bara jag, Thommy och Måns som kalasade på...

Fre: TRÖTT... Först vaknade Måns strax innan tolv inatt med ont i magen. Han blev vaken till 01:30 ungefär. Sen runt 02-02:30 vaknade Elli och skrek som en stucken gris... Hon blev också vaken ett bra tag, närmare 04:30. Jag och Måns vaknade 10:45...

Pratat med Telia, de justerade fakturan på 1117:- till 338:-, de har ju inte kunnat leverera vad vi har beställt plus att de försökte ta en avgift på 550:- för att vi har skaffat vanlig telefoni fast vi har bredbandstelefoni. Den avgiften ska bara tas om man byter från ett annat bolag och det betalade vi i april när vi bytte till Telia... Bara strul...

Nu ska jag koka kaffe.

Kommentarer
Postat av: Christine

Hallå tjejen som åker till S-vall å inte åker ynka fyra mil till på en koppa kaffe! Va är de för stil?

nu blev ja lite ledsen i ögat ju! Åhh, du hade ju kunnat säga till så hade ja kunnat komma till Birsta å gått med dig ju, de är ju bara fyra mil dit å de är inte så långt! gråter hysteriskt

2009-07-10 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0