Hosta...

Jag har en enerverade torrhosta... Jag hostar och hostar för det killar i halsen men det tar ingenting, det enda som händer är att jag fåt träningsvärk i magen.

Idag har vi dragit ris, det blev ju lite efter alla träden som Thommy, Gugge och Nisse fällde.

Jag och Tilla har haft en slappardag och myst. Drog till Svensta en sväng på em för att inhandla lite gröt, välling och blöjor. Passade även på att kuta in på Dollar. Nu har jag inhandlar rollrar så nu kan jag börja måla gillestugan när andan faller på...

Måns har köpt sitt älskade och efterlängtade Nintendo DS. Det blev på Tradera.com för 1199:- inkl. frakt. På Elgiganten kostade det 1490:- och då har man ju även resan till Östersund... Han passade även på att köpa Pokemon Platinum till DS för 199:- plus 30:- frakt, på Giganten kostar spelet 439:-... Han har fått det han ville ha för pengarna han hade, skulle han ha handlat i stan hade han bara haft pengar till konsolen men nu har han till och med pengar över!

Nu ska jag kvällspromma Tilla!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tradera är bra :D

2009-07-15 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0