Grått...

Idag är det en grå dag men jag har på mig ett ärtigt limegult linne så det känns inte så trist! :-D
Hugo vaknade strax efter nio medan jag och Elli låg till närmare halv tio. Jag älskar att ligga och dra mig på morgonen, till min sambos förtret för han vill också dra sig...

Elli är strålande glad, totalt opåverad av det risiga vädret. Hon är feberfri idag och flinar med heeela ansiktet med gröt runt munnen!
Måns har tittat på pistvakt och nu sitter han i gillestugan och kör bilar på bilmattan.

I eftermiddag har jag bokat dejt med Lena i Böle, det är hon som har hundvalparna. Vi ska dit i eftermiddag och titta! 

Nu ska jag dinera lite.

Kommentarer
Postat av: Erika

Om böckerna är kvar kanske jag kikar förbi sen, om dom inte är kvar kanske jag kommer en sväng allafall. Micke ska till tandläkaren och jag hade ingen lust att följa...

2009-07-20 @ 10:44:53
Postat av: Erika

Vilken tid ska du till Lena?

2009-07-20 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0