Främmande!

Jag har som bekant främmande och bloggandet blir lidande tack vare det och det fina vädret! Vi tillbringar dagarna badandes och solandes. Nu har båda barnen haft blåsor i munnen men det är på tillbakagång.

Var till Svensta med Becca och Elli, Måns och Hugo fick stanna hos farmor. Handlade lite ditt och datt på Dollar, Bolaget och Ica Supermarket.

Kyl och frys är levererade och jag målar ikväll. Mamma och Janne har varit hit med Pixi (Beccas katt), grillade och mådde gott.

Imorgon är det släktträff i Böle och min älskade Becca åker hem. Trist, jag älskar att få rå om henne!!

Nu ska vi spela Skip-Bo innan andra vändan med rollern. Målar där kyl och frys ska stå, har haft överskåp förut men nu åker de ut!

So´long!


Kommentarer
Postat av: Becca

Tack så jätte mycket för dom här dagarna! Har haft det hur trevligt som helst! :D

2009-07-04 @ 17:21:50
URL: http://season.blogg.se/
Postat av: Lina

ja, jag måste ju ta med mina små "änglar" och hälsa på! =) Nu jobbar ju 100% fram till agusti men du e väl mammaledig ett tag till??? Hoppas jag! =) Det vore mysigt! Jag tycker ju sååååå mycket om dig/er! Pöss!

2009-07-04 @ 22:15:41
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Det är faktiskt väldigt enkelt att ha det trevligt i detta sällskap tycker jag.

Puss i rumpan.

2009-07-04 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0