YES!

Nu är Måns på skolan och Hugo är skjutsad till dagis. Jag och Elli är all alone! Vi ska sova och mysa, hon sover visserligen redan men jag ska också luta ikull mig en stund tänkte jag...

När jag kom hem från dagis ringde det på min mobil från dolt nummer. Jag svarade och då lät det så här:

-Hejsan jag heter ... och ringer från Täbypolisen.
- Jaha... Hej...
- Jo vi ringer angående ditt vittnesmål angående en eventuellt stulen moped.
- Jaha... Du har nu hamnat i de allra mörkaste skogarna i Jämtland...
- Men är du säker, det var ju det här nummret jag fick?
- Ööö, ja du har kommit helt galet.
- Ja men då får vi lägga energi på att få fram rätt nummer. Hm. Ber om ursäkt.
-Ingen orsak.

Haha, stackarn... Han var iof inte vidare trevlig, han trodde mig inte först att han kommit fel för det var ju faktiskt "rätt" nummer.

Ikväll är det vinparty så det får bli vilodag. Jag bokade in ett nytt pass på onsdag kl. 18:00.

Over and out! Kyss en scout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0