Väntat länge?

Glömde uppdatera igår. Det var fullt upp hela dagen. Becca kom ju i torsdags. Vi spelade en massa Wii Fit och mös. Igår kom pappa och innan det så städade jag järnet inför idag då vi har haft DOP.

Nu är Elli döpt och upptagen i kyrkan. Vi har haft en kanonmysig dag! God mat och trevligt sällskap. Tack igen till alla som kom och till alla som på något vis har hjälpt till.








Lustigt kort men här ser man hela dopklänningen...

Nu har jag städat ihop här hemma och Hugo har gått och lagt sig. Jag ska spela lite Guitar Hero med Måns innan han ska gå och sova. Barnen har varit snälla idag men det har varit lite intensivt. Hugo blev lite ledsen när han insåg att momma hade åkt när han sov men vi ska ju dit imorgon och uppvakta Becca som fyller 20 år så det gick bra!
Nu ska jag slappa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack än en gång för en helt underbar dag, den blev så lyckad :)) Tusen pussar till er alla.

Ses imorgon......

2009-01-24 @ 20:53:39
Postat av: lena

Nu skall jag skriva liet jag med, försöker att följa din blogg .

Hon är ju så söt elli och väldigt lik hugo tycker jag ..

Hoppas ni har det fint kram oss i umeå

2009-01-24 @ 21:27:42
URL: http://jagochtvåbarn.blogg.se/
Postat av: Gammelfarfar i Sollefteå

Hej Sara med familj

Visst är Elli världens sötaste lilla "penntroll"!!!

Tack för en jättemysig dag. Allt var perfekt, god mat och trevlig stämmning, (frånsett prästen kanske,)men lite svinn får man kanske räkna med.

Kramar till alla

2009-01-25 @ 14:51:57
Postat av: Pappa

Tack Sara och Tommy för att jag fick komma lite tidigare !!!! Älskar verkligen mina Barnbarn, dom är såååå mysig. Ser fram emot att få besök er.

Kramar till er alla

Pappa

2009-01-25 @ 20:05:11
Postat av: Felicia

Men dra mej baklänges vilken liten sötnos ni har! :) Härligt leende hon har på kortet! :) Hoppas allt är bra med er!

2009-02-01 @ 11:56:00
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0