Uppe med tuppen!

Imorse var jag faktiskt uppe redan klockan sju och det var ingen större fara. Hugo hade studsat in i duschen med sin pappa och blev kvar där en bra stund efter att pappan var färdig... Lite stressigt blev det för Thommy men jag och barnen hade en kanonmorgon! Jag hade till och med hunnit plocka iordning nere innan Måns gick på skolan... Det ni!

Jag och Elli skjutsade Hugo till dagis och sen for vi på affärn. Jag handlade lite mjölk och krossade tomaten och sen for vi hem och la oss i min säng. Jag hade hoppats att hon skulle somna men icket... Jag slumrade en stund men Elli river och klöser mig så fort hon får chansen så det blev inte många minuter jag vilade...

Igår var Måns hos Elias efter skolan och idag kommer Elias med Måns hem. Det blir kul, Hugo kommer nog också att tycka att det är kul med någon annan än Måns.

Undrar om man ska käka lunch. Idag står det tonfisk och kokt ägg på menyn... Ska iväg ikväll plus fredag kl. 18 för träning och lördag kl. 11.

Prästen kommer på lördag, ska se om vi "hyr ut" två av tre barn den timmen han är här så vi får prata i lugn och ro utan att det är två små killar som ska berätta heeeela sina livshistorier, fråga miljoner frågor och prata bajskorvar... Det är vad mitt liv består av för tillfället ska jag meddela. Hugo har en förmåga att använda ordet bajskorv om allting, det är bara bajs i huvudet på honom just nu...

Elli ligger och "pruppar" med munnen och skrattar åt sig själv. Däremellan skriker hon som en stucken gris bara för att hon kan! =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Du har en award att hämta på min blogg! Kram

2009-01-15 @ 12:33:15
URL: http://evanorman.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Var krossade du den tomaten?

2009-01-15 @ 13:05:04
Postat av: Johanna

Här med, det är de enda mina barn kan säga också.. Ligger det i släkten mån tro?

Hua...

2009-01-15 @ 21:27:52
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0