Tv.

Jaha, så är man på TV igen. SVT var på gymnasiet idag och gjorde reportage om spetsutbildning och givetvis zoomade de in mig... Lycka. Not. Finns på SVT:s hemsida under MittNytt för den som vill se förnedringen...

Har varit iväg och tränat. Klarade två km utan att stanna på Crosstrainern, en klar förbättring för mot en vecka sedan! Körde även cykel, rodd och situp´s. Jag har tydligen inspirerat min käre svåger så han tränar också för fullt... Kul att man kan sporra någon! 

Slänger in lite bilder åt er!




Hugo har gjort "Hulkenhänder", målat sina händer gröna. Visst ser han oskyldig ut...



Våran TV-tittare. Hon älskar att titta på TV:n.



Glad är hon också vårat charmtroll!



Som vanligt hittar Hugo kameran vart jag än gömmer eller glömmer den...  



Kameran är full av Hugokort. Bl a detta på taket... Många kort hinner han ta den lille rackaren. Jag har nog 30 kort på tv:n denna rundan plus att han och Måns tog 70 -80 kort före jul...



Tjejen som stulit mitt hjärta...



Har man bara lite leksaker är man nöjd...



Här är vårat nyårssällskap! Vi hade väldigt trevligt!

Nej nu ska jag snart sova men först ska jag läsa bloggar!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så sööt tjej! Allt bra med er?

La till din blogg i min blogglista, hoppas det är ok?

Kram

2009-01-14 @ 22:02:42
URL: http://evanorman.blogspot.com
Postat av: Britt-Louise

Jag skulle oxå vilja träna på Östgärde men det är ju inte för oss vanliga Bergsmedborgare!!!

Kan man inte få dispens när man har en anhörig som bor där???

2009-01-15 @ 08:11:57
Postat av: Elin

Vilken sötnos hon är! Och Hugo oxå! :) Ja jag tycker böckerna var bra. Köpte pocket på adlibris, då ligger dom runt 35 kr. Tänkte börja så fort kursen startar, du då? Ska du läsa nästa det nästa termin? AAlt bra annars?

2009-01-15 @ 09:32:23
URL: http://monsterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0