Trött...

Vi var hos Ulrika igår och åt jättegod mat! Det var älgfilé och gratäng med Gino till efterrätt. Supersmarrigt.
Vi spelade lite spel också, "Med andra ord" och "Veckans Värsta". Det var skoj, jag älskar sällskapsspel.
I Böle blev vi till klockan nästan var 00:30. Barnen kom i säng 00:45, ingen av dem har någonsin varit uppe så länge. Jag och Thommy blev uppe ett tag till, somnade närmare 02.
Imorse vaknade barnen nio och halv tio, jag kom ur sängen 11:50...
Nu har jag ätit frukost och ska ge tösen lite mat.

Mitt nyårslöfte blev: Ingen dricka eller saft, inget godis eller chips med undantag för lördagar men då i små mängder... Jag ska även prova röra mig lite.

Vad har ni som nyårslöfte?

Kommentarer
Postat av: terese

Ja du det kan man ju fråga sig! Bara en som jag mejlat med i år å dar....

2009-01-01 @ 13:15:13
URL: http://t82erese.blogg.se/
Postat av: Elin

Ungefär lika löfte som ditt :)

2009-01-01 @ 18:20:22
URL: http://monsterjag.blogg.se/
Postat av: Birtt--Louise

Ungefär dom Du! Fast jag tänker försöka vara utan även på helgen om det inte är något speciellt!

God Fortsättning förresten!

2009-01-02 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0