Stan

Drar till stan på tisdag, sorry Vera men kyrkis uteblir... Måste in och kolla om jag hittar en tunika eller ett tält kanske som jag kan dra över min kubik till kropp på lördag plus att jag ska köpa Wii Fit!
Varför det blir tisdag är därför att imorgon har jag ingen som kan ha barnen medans jag kutar på stan, onsdag har jag skola hela fm, torsdag ska Elli vaccineras kl. 11:00 och fredag har jag ingen barnvakt plus så är det förberedelser inför dopet med dukning osv... Jag får helt enkelt offra kyrkis om jag inte vill kuta i affärer med Hugo-lugo... Måste bli så.

Elli gnäller, hon är trött. Ska ge henne en slurk till så kanske hon somnar.


Ps: Jag har tränat idag, ligger inte på latsidan! Ska iväg imorgon, ons och tors också. Tisadag är det Tupperware och PartyLite party på Östgärde kl. 19. Någon som vill följa?? Ds. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din taskmört!!!! Jaja, det får väl gå då, utan dig!! Då ska jag nog komma på nått ärende åt dig....



2009-01-18 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0